Dva týdny bez foťáku...


... tak nevím jak to přežiji.

Včera jsem ho dal do garanční opravy, protože se mi do objektivu dostalo smítko, které je tam sice už dělší čas, ale tentokrát se mi usadilo přímo uprostřed. Navíc od rána prší, moja láska nemá na čas a tak na mne pomalu jdou deprese. Nejen vy holky je máte, ale i my muži. :D

A bolí mne zub. Trochu jste mne taky zklamaly, že ten poředešlý článek o nevěře se vám moc nelíbí. Možná to bude tím, že samy jste pořádné nevěrnice a tak si raději říkáte, že bude lépe, když to tady nebudete řešit a raději se o tom pomlčí.

Přesto pár fotek vám dnes ještě ukáži, mám jich i tak dost.




-


-




Tolik žluté až z toho bolí oči. :D

Fotky jsou včerejší, když bylo ještě hezky a vyjel jsem na kole do přírody.

-

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...