Můj optimistický švédský kamarád



Včera jsem se nechal zlákat předpovědi počasí a oblékl jsem se letně a to jsem neměl dělat. Sice nepršelo, ale kolem 10 stupnů a mrazivý vítr mi vál přímo na záda. Ale naštěstí v takové nouzí pozná člověk že má kamaráda. Jistě jste ho tu někteří na blogu už viděli. Zastavil se u mne a už zůstal a za mne prodával a já si zajel domů převléknout.




No vidíte jak se krásně usmívá a cítí se spokojený.

Potom u mne u stolu zůstal až do večera a nevím ani proč, přišla řeč že byl ráno na trhu a že ho prý zastavila jedna žena, aby se ho zeptala, proč je tak optimisticky naložený. Dost podivné, že někomu příjde nepařičné, nebo neobvyklé, že někdo je bezdůvodně veselý a pohodový. Někdo to má prostě od Boha a je to velký dar, který mu někteří lidé na ulici i závidí.

-

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...