Na kole ve městě do města



Říkáme do města i když v tom městě jsme a myslíme tím centrum města. Podobně na tom jsem i já. Bydlím na samém okraji města a do centra vedlejšího,Gelsenkirchenu, to mám v podstatě pár kroků, zatímco v Bochumi 15 kilometrů. Trochu velký rozdíl i když na štěstí tam vede i cyklistická stezka. 15 km tam a 15 zpátky. Nerad jezdím pomalu, snad to ani neumím a tak se vždycky přímo "uženu" a zvláště v tomhle horkém počasí jsem na padnutí. Navíc mám trochu problém s kolem, je takové jako pro děti, je hlavně dost těžké, terénní dá se říct poloviční a zdědil jsem ho taky po dceři. Musím myslím šlapat víc než na normálním sportovním pro dospělé. Mám sice tachometr, ale ztratil jsem k němu návod, takže ty kilometry vím z ukazatelů na té stezce. Jednu cestu jsem včera stopoval a trvá mi 30 minut. Takže průměrná hodinová rychlost 30 km. Je to hodně nebo málo a jak jste na tom vy?

Dnes jsem moc línej a tak jsem doma a máte tu opět pár fotek z druhého dne Bochum Total.





Nedočkavci čekají až to začne...



-


-




A na konec živej kondom jako odpadkovej koš.

Je to od něj dobrej nápad, protože v Německu jsou PET lahve zálohované, 25 centů a může si jistě 100 eur tak vydělat.

-

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...