Nevěra ženy



Dostal jsem komentář od Aniky že schází pokračování o dalších tajemství ženy... tohle mi napsala:

[32] aniko | ip4-95-82-154-135.cust.nbox.cz (95.82.154.135) | Dnes v 19:56

Zajímavý článek, myslím, že si měl dát odkaz na článek "Žena jako majetek" :). Líbí se mi, jak jsi to popsal, ale opět nemůžu tak úplně souhlasit.... já vím, jsem hrozná. Zřejmě jsi to nedotáhl...sice smekám, že to napsal chlap, ale...je tu to ale. Myslím, že když se zamyslíš a navážeš na články "Žena jako majetek" a tento, tak se dostaneš k nevěře, protože tento článek popisuje situaci, kdy žena mlčí a muž je "relativně" spokojený. Těším se na tvé další uvažování. Jinak si myslím, že čím více se zamýšlíš, tím více dospíváš.

Dospělej sice už jsem, ale nevadí. Přesto musím Aniku pochválit, že má dobrý postřeh, protože ta žena o které a jejím bývalém jsem tu psal, mu byla skutečně nakonec nevěrná. Ale byla to něvěra, co myslíte?

Já myslím, že to nevěra nebyla, protože její myšlenky už jejímu muži nepatřily. Byla volná, svobodná, tak se aspoň náhle cítila. Byl to jak zázrak z čistého nebe. Shodila okovy, které ji poutaly k manželovi. Byl to přece on, kdo ji první zradil a svým egoismem zraňoval. Její srdce, její láska už jen patřily muži který ji miloval takovou jaká já a teprve s ním se našla. Zjistila že je stále krásná a přitažlivá, čemuž díky manželovi, který ji neustále šikanoval a snižoval, už ani nevěřila.

Takový balzám na duši po těch letech domácího násilí. Poslouchat každý den od manžela že je nemožná, neschopná, tlustá... to nikomu nepřidá a nakonec ta žena začne i věřit, že opravdu taková je. A najednou potká muže, které mu se všechno na ní líbí a políbí ji. Má ho snad odstrčit a říct mu ne, kteryž je tak najednou všechno hezké a kouzelné? No řekněte? A navíc oba zjistí, že mají podobné záliby, podobném názory, podobné sny... a mají pocit jakoby se už znali od nepaměti a že k sobě patří.

Takže to je ta nevěra nenevěra a ženino tajemství. A její muž, protože v té své sebestřednosti byl skutečně slepý, ani neviděl, že svoji ženu už dávno ztratil.






Takže to je to třetí pokračování k předešlým článkům Žena jako majetek a Nevědomost mužů.

-

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...