Včera jsem si připadal jak v blázinci...



Jak víte, prodávám na ulici a dost bláznů taky vidím, ale tohle bylo včera opravdu už moc. Jedna padesátnice, kterou absolutně neznám, se přiblížila za mýmu zády a začala mne škrtit. Já se na ní nechápavě podíval a ona nato "chtěla jsem vás vyděsit". Jinej chlap mi strčil prst do do jemných krystalů a řekl "chtěl jsem zkusit, jestli jsou přilepené". Pak jiný ode mne chtěl koupit, podotýkám s vážnou tváří, kámen z Měsíce.

A jsou nevychovaní. To mne u nich překvapuje asi nejvíc.

Že nerozumí kamenům, to chápu, ale že se mou přou o jejich pravosti a tvrdí, že jsem mnou malované, to je už vrchol. Překvapuje mne, že je tolik lidí, kteří se nenamáhají trochu myslet, logicky uvažovat... nebo že mezi námi žije tolik idiotů? A myslím, že mám i vysvětlení, proč je ten náš svět stále horší a lidé jako celek jsou stále pitomější. Inteligentní lidé, nebo lépe řečeno lidé, kteří dostali moudrost darem od Boha, zakládají jen malé rodiny, zatímco to většina, ten dav, se rozmnožuje jako... divocí králíci, které vídám v bochumských parcích.




-


-




Na dokreslení tři nedokonalé fotky z dortmundské ulice. Ještě pořád nemám svůj dobrej foťák.

-

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...