Kamarád Andreas








Tento můj německej kamarád by se vám holkám měl líbit už víc, nemám pravdu?

Máme podobné záliby a dokonce i podobné životní osudy. Taky je krátce rozvedenej, taky má dvě děti a taky se nedávno rozvedl kvůli jedné sektě, do níž vstoupila jeho žena. Sektě apoštolů, či tak nějak. Poznali jsme se před časem čistě náhodou a zjistili jsme, že asi nebudeme jediní, kdy sekty rozvrací vztahy a manželství.

Včera se u mne zastavil a potřeboval jeden díl na náramek (taky rád nosí náramky jako já), ale já to neměl. Poslal jsem ho tedy o pár metrů vedle za mojí ex a ta mu ho sice dala, ale s poznámkou, že s tím stánkem, tedy se mnou, nemá nic společného. Museli jsme se pak zasmát, i když je to smutné, že v ní stále přetrvává taková zloba. Po mnoha letech manželství včetně dětí nemá se mnou nic společného. :D

Ať si dva cokoliv špatného udělají, aspoň já se tak na to dívám, je třeba si odpustit, udělat silnou čáru a zprostit se každé nenávisti. Jinak se tím ke své škodě sami zatížíme. Ale to už je její věc.


Ten kámen na krku má taky od mne. Je to olivín, neboli peridot a má chránit proti černé magii a sektám.

Měli jsme si ho pořídit dřív a věnovat ho svým ženám. :D

-

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...