Hurrrrrrráááá do Ctěnic



Včera po poledni, po té mrkvi na paprice, se mi chtělo strašně spát a přemýšlel jsem že bych si mohl lehnout a pár minutek relaxovat. Padl mi ale zrak na noviny vedle, kde byl článek že do Ctěnic se dostanete metrem C na konečnou Letňany a pak autobusem 302. Byly už skoro tři hodiny a je to přes celou Prahu. Jsem takovej blázen a pojedu tam? Nakonec jsem se zvedl a jel.




Metro v Letňanech vypadá docela dobře. Co myslíte?

Cesta autobusem do Ctěnic byla pak docela dlouhá a tak jsem si říkal jestli je to ještě v Praze, ale karta mi platila.

Udělal jsem tam plno docela hezkých fotek, jo, občas se pochválím sám, ale ty vám ukáži až příště. Ale nebojte, jednu bych tu měl. Prošel jsem zámkem, pak zahradou a nakonec do lesa, kterému říkají Ctěnický háj. A právě tam jsem narazil na takovém tristním místě, kde bych i já měl v noci strach, na tohle:






Představoval jsem si to jejich poslední rande a bylo mi jich i po těch letech líto.

A tyhle sebevraždy milenců jsou vlastně i dodnes.

-Takže to byl ten včerejší výlet, který jsem tak nečekaně měl.

-

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...