Moje kniha je bestseller


Všichni se tu něčím chlubí, tak si říkám že bych mohl i já.

Kliknul jsem na Wikepedii a tady jsem ji zkopíroval:

Bestseller (z anglického best sell - nejlepší prodávat) označuje knihu, která se stala velmi populární a která jde dobře na odbyt. V běžném kontextu označení bestseller nepředstavuje nějakou přesně definovanou úroveň prodeje, ani žádnou předpokládanou, nebo skutečnou odbornou, nebo literární kvalitu. Jednoduše označuje knihu populární, stejně tak jako slovo hit nebo šlágr označuje úspěšnou hudební skladbu.
Hranice počtu prodaných výtisků pro dosažení označení knihy jako bestseller se trvale snižuje. V Česku se v současné době (2011) za bestseller obvykle považuje kniha, které se prodalo více než 10 tisíc výtisků. Dříve bylo k dosažení označení bestseller nutné prodat několik desítek tisíc výtisků (30 tisíc a více).
Označení bestseller se obyčejně využívá v marketingu. Jakmile je to jen trochu možné, kniha se označí za bestseller a okamžitě se s tímto přídomkem znovu nabízí zákazníkům.


A proč to tu píši? Vyšlo mi 11. vydání knihy Skrytá moc drahých kamenů a zatím bylo vydáno a prodáno 36.400 výtisků. A k tomu pak ještě 4.000, dvě německé vydání. Tak jsem napsal aspoň jednou v živote bestseller. :D






Já vím, sámochvála smrdí. A co dodat? Že vám ten bestseller přeji taky. :D

-

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...