Mrkev na paprice



Nevím jestli takovej recept existuje, ale jestli ne, měl bych si ho nechat patentovat.

Na nová jídla přijdu často a nečekaně, většinou když dostanu hlad a koukám co bych snědl. Včera jsem zjistil že mám doma jen pár cibulí, 5 mrkví a kousek celeru a byl jsem línej jít nakoupit. Nakrájel jsem na drobno dvě cibule, ty mrkve a s tím zbytkem celeru je orestaval. Když cibule začala dostávat barvu, zasypal jsem to hladkou moukou a míchal až hezky zpěnila. A pak jsem pomalu za dalšího míchání přiléval vodu, opepřil, pořádně opaprikoval, osolil a nechal povařit dokud hlavně ta mrkev nezměkla. A hotovo. Jo, vzal jsem si k tomu chleba.

Ať si myslíte co chcete, bylo to vážně dobrý a příště si dám repete.






Musím se přiznat, že mi to tak chutnalo, že jsem to úplně zapomněl vyfotit. A to se sám sobě divím.

Takže tu máte fotku z Prahy od Vltavy.

Už jste někdy šli ze Ctěnic do Vinoře? Já jo. A dokonce pak hned včera.

-

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...