V Praze na houbách


Pro vás mimopražské možná málo známá věc, ale v Praze rostou takřka v centru opravdu houby a tak jsem se na popud některých blogů, kteří se tu vytahují bohatým úlovkem hub, vypravil do lesa, který je pár kroků od mého domu. Jedná se o Kunratický les. Ale Pražáci, nechoďte tam, nic tam není, ať tam zítra zbude něco pro mne. :D





Původně jsem si myslel že najdu jen Václavky, ale není to tak.




Tenhle hříbek rostl dokonce přímo na cestě.

Našel jsem nakonec hub hodně, takže bude nejen smaženice, ale i dobrá smetanová omáčka.




Nebojte, tu jsem tam nechal.

Ale ještě jeden objev jsem tam měl. V tom lese je i celé "sidliště" bezdomovců.

Mají tam všude své brlohy a člověk z nich má skoro strach.

-

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...