Cibulka


Mám rád cibuli na všechny způsoby, dávám ji skoro do všech jídel a nedávno mne napadlo, že jsem ještě nikdy nebyl na Cíbulce. A tak jsem se tam tedy jednoho odpoledne vypravil. Je to usedlost včetně anglického parku, pojmenovaného podle rodu Cibulků z Veleslavína. Hlavně jsem tam chtěl vidět čínský pavilon o němž jsem už i četl, že by na něm měly být zvonky hracící ve větru. Jinak jsou v zahradě i jeskyňky, rybníčky, můstky, sochy řeckých bohů a napodobeniny zřícenin.
Ale jaké bylo moje překvapení, když jsem prakticky uprostřed Prahy viděl, jak je to tam všechno zdevastované. Včetně empírového zámečku kde naslezli útočiště squatteři.

Pro začátek vám ukáži jen ten čínský pavilon.



-


-


-


-


-


-


-


-


-




No není to hrůza? To určitě zahraničním turistům neukazují. A podobně vypadá i zámeček.

-

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...