Bohužel to postihlo i mne


Není to nic tragického, ale včera jsem se probudil s bolestí v krku, spustila se mi rýma a když jsem si změřil teplotu, zjistil jsem že jsem nemocnej. Takže i mne to postihlo. Nejhorší na tom všem bylo, že jsem musel do zimy ven, abych si opatřil něco k jídlu a v lékárně panadol a paralen. Sice nevím co je lepší, ale jak vidím televizi, paralen je spíš na kašel. A ten zatím nemám, tak uvidíme.

Každopádně se nenudím, mám tu knih, že bych si mohl s nimi zařídit obchod a docela dost i filmů na DVD. Těch jsem si v Německu nahrál do zásoby a teď se mám aspoň na co dívat. Jeden z nich mne zaujal, trochu kýč, ale když je člověku blbě, tak snese všechno. Milostnej příběh jak jinak. On žije v Duisburgu, ona je na celoroční praxi v Gentu, avšak i přes tu dálku se milují. Vídají se sice jen zřídka, ale svým způsobem jim to i vyhovuje. Jsou si jednak vzácnější a navíc každý má jistou míru volnosti a svobody. Ale nebyl by to film, aby tam nebyla krize. Ten kluk poslední dobou nabývá dojmu, že ho ta holka už tolik nemiluje. Milostné maily od ní jsou stále víc vzácnější a telefon už taky často nezvedá a slyší jen její schránku. Jednou mu dokonce nabídla přátelství. Ale to není všechno. Nejhorší co ho mohlo potkat, bylo nakonec její rozhodnutí, že na něj nemá ani na pár minut čas, když jede za rodiči na prodloužený víkend do Kasselu. Stačilo by ji jen přerušit jízdu, Duisbug má po cestě, a přesto ji nepřemluvil. "Necítím se dobře a jedině bych ti zkazila náladu, promiň", řekla mu.

Nechci ten film dál rozvádět, ale samozřejmě ten film nakonec skončil dobře. Byl to přece slaďák. Každopádně jsem pak nad tou holkou a jejím odmítnutím dost přemýšlel. V těch ženských se člověk opravdu někdy nevyzná a dokáží chlapa docela ranit. I když ani o nic nešlo. Neměla prostě na něj náladu. Ale to ji opravdu nestálo za to, tu svoji nechuť překonat, pokud ho má skutečně ráda? Vždyť by šlo jen o pár minut. Viděla by jeho a on ji, když se už měsíc neviděli.

Asi to podstatné na tom příběhu bylo, aspoň pro mne, že ta holka zkrátka už po něm netouží, A to by se nad tím měl ten kluk opravdu zamyslet. Nestál ji ani za těch pár chvil. Byl to jen blbej vymyšlenej film, to je fakt. Ale přesto, co vy si o tom myslíte?

-

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...