Kdopak jsou asi noční tvorové?



První co mne napadlo, mohli to být krtečkové, protože milují temnoty a vylézají ze svých nor až za tmy. Ale stejně to mohou být i bezdomovci. Nemají střechu nad hlavou a proto buď bloumají po ulici, jezdí v metru, taky norách, z konečné na konečnou a pak si ustelou pod mostem Legií, nebo v Kunratickém lese ve svém doupěti. Jsou pochopitelně i jiní noční tvorové. Ti zase v nočních hodinách vylézají z kanálů, uhádli jste to, jsou to krysy a hledají pod odpadkovými koši potravu, která tam zbyla právě po těch těch bezdomovcích. Holt Praha, velkoměsto.

Ovšem někdy jsem i já noční tvor. I když jen pro zábavu. Přiznávám se, že jsem taky párkrát jezdil skoro celou noc noční Prahou a to jen proto, abych ty noční tvory vyfotil. Jindy jsem zase křížem krážem prochodil ty temné žižkovské ulice jen pro ten adrenolinovej strach z přepadení. Nebo jsem až k ránu, ještě za šera, vracel ze záletů. Nebo po probděné noci vyprovázel holku... která přespala u své "kamarádky". Znáte to holky samy jak to je... když se o vás máma strachuje.

No, málem jsem zapomněl na kočky, lemury, netopýry, ale to je už jiné a nich třeba někdy jindy.






Tahle krásná holka není noční tvor, ale nějak mi sem do článku přesto patří.

.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...