Pokušení


Pokušení je často silnější než vůle nebo dobré vychování. Asi taky záleží jak u koho, ale jedna dívka ve mně včera vyvolala vzpomínku, nepozradím proč a čím, která byla sice hluboko zasutá v mé paměti, ale přesto stačilo jen málo a mám to teď přímo před očima. Berte tu moji zpověď tady jako minipovídku v ich formě a třeba jsem to ani nebyl já.

Chodil jsem několik měsíců s Ivankou, mojí kolegyní. Byla to ale tajná láska, protože jsme oba nechtěli na pracovišti přijít do řečí, ale i tak jsme si během pracovní doby našli chvilky intimity. Proč by tam jinak byly společné záchody, řekněte? A když byly obsazené, tak aspoň letmý polibek mezi dveřmi.

Ale abych přešel už raději k věci. Můj kamarád, Venca, se rozešel s dívkou a tak jsme si s Ivankou řekli, že by nebylo špatné mu její volnou kamarádku dohodit. Venca věděl o našem vztahu a tak to ani nebyl problém a já měl volnej byt. Takže malej mejdan ve čtyřech, kde jsme trochu vypili. Tím ovšem nechci říct, že jsme byli namol, to ne, ale jak holky víte, člověk pak po troše vína rychle ztratí zábrany.

Kamarádku Ivanky jsem viděl poprvé, hezká holka a tak mi nic jiného nenapadlo, než se vloudit za ní do koupeny. Já vím, bylo to trapné a neslušné, je tam ty dva, Ivanku a Vencu, v obýváku tak sprostě nechat, ale to pokušení, nejen moje, ale i její, bylo silnější a tak z těch pár minut byla nakonec hodina.

Já přišel o Ivanku, ona o kamarádku, ale přesto nám něco zůstalo... krásná vzpomínka. :D






Jen doprovodná fotka.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...