Sněžná sněženka






Byla tu stížnost, že se nemá tady ukazovat fotka, aniž by ji člověk neokecal, tak dobrá, řeknu vám něco jak vznikla.

Vyšel jsem si jako obvykle po městě, abych si vyřídil plno věcí a pak mne napadlo, když konečně napadl sníh, že bych nemusel spěchat domů a že se mohu projít k Vltavě. Dost chumelilo, bylo mi to sice nepříjemné, jak mi padal sníh do očí, ale přesto jsem na Staromáku vynadal foťak a fotil turistky. Však mne znáte, jak jsem zatíženej na ty Japonky. Pak jsem se vydal Karovkou na ten most a tam se mi povedly docela zajímavé fotky. V chumelenici nejsou tak obvyklé, ale ty vám ukáži někdy jindy.

No a právě na tom mostě jsem si říkal, jestli jsou v těch Vojanových sadech ještě ty sněženky. Moje kamarádka Lenka sice nevěřila že tam zůstanou, že je jistě otrhá nějaký bezdomovec, aby se jejich prodejem přiživil, ale nakonec tam skutečně byly. Kdo by rád nevyfotil sněženky ve sněhu, když jsou to sněžné květinky. A tak jsem si k nim do sněhu poklekl, umáčel jsem si při tom kalhoty a jednu pro vás vyfotil.

Takže to je asi ta celá historie téhle fotky. A co myslíte, je tu dost textu, abych se zase nedostal na pranýř? :D

.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...