Zimní procházka Kinského zahradou


Kdo není z Prahy, vstup do Kinského zahrady je od tanku ze Smíchova. Je to ten tank Rusů, který byl natřen na růžovo a dost mne překvapilo, že tam už není. Trochu chumelilo a po pár krocích, asi v tomto místě, jak vidíte dole na fotce, Lenka dál nechtěla, ale nakonec jsem ji přemluvil.




Chumelenice mi nevadí, spíš naopak, pokud mi nejde sníh do očí.




Tady si přesto Lenka vyndala foťák a fotila kačenky. Povedly se jí líp a tak se na ně raději podívejte u ní.




Pak jsme došli k pravoslavnému kostelíku.




Teď vidím, že ty fotky jsou docela smutné, takřka depresivní, ale to se jen zdá.

Do Kinského zahrady se procházím rád a kdo mne zná déle z blogu ví, že jsem tam byl na procházce snad se všemi holkami. :D

Poprvé jsem tam byl Aničkou, pak s Klárkou a s Bohunkou, pak se Šárkou... a tak si i na ně tam zavzpomínám.




Včera jsem tam byl poprvé v zimě. Například na podzim je tam barevněji, ale přesto i to bílo má půvab.





Úplně nahoře jsou potom skály a můžete si na nich i číst různé vyryté nápisy.

Viděl jsem na Lence, že ji začíná být zima a taky že je jen plátěnkách a tak jsme ten výlet utnuli...

... a teď jen doufám, že neonemocní.

Taky je mi už jasné, že se jen tak snadno ode mne nenechá vytáhnout na další zimní procházku. :D

.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...