Dvě tragické události a jedna milá


8. březen, jak mnozí znáte, je Mezinárodní den žen, ale já mám s ním spojenou mnohem smutnější událost, dokonce tragickou a to je výroči smrti mého otce. Druhá, méně tragické, ale o to víc pochybná, byla inaugurace Zemana v jehož projevu se tak krásně vyjímalo slovo deviant, česky úchyl. Ale neřešme to. :D

Ten hrozný pochmurný den, a to nejen díky počasí, mi ale projasnila dívka jménem Janko, se kterou jsem strávil pár krásných chvil procházkou. Nejdříve jsme nahlédli na Hradčanské náměstí, abychom viděli co se tam děje, stálo tam jen pár lidí a několik i s transparenty, ale pak jsme se raději vydali do Nového světa, taková "čtvrť", kde nám bylo příjemněji. Jen jednu malou chybičku to mělo a to, že Janko si nepřála abych ji fotil, čehož lituji. Je to přece krásná holka a nemá se za stydět.



.


.


.



Tady jsem obdivoval jen krásné vlasy. :D



.


.


.


.


.


.


.



A pak jsme se zajeli podívat na Hvězdu...




... ale spíš nás tam přivítalo bláto a zbytky ledu.

Přesto to byl hezký den.

.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...