Sličná paní milého vzezření


Na jedné takové pěkně upravené a k pohoštění zřízené povýši kázal jsem sobě kávu dáti, kterouž mně paní sličná velmi milého vzezření přinesla. Vejda však s ní do hovoru, ještě více jsem se z jejího spanilého smýšlení, nežli z příjemné tvářnosti její potěšil. Sama stavu veselého horlila proti nemravosti a ostře tepala zbabělost a otrockou mysl na mužích nynějšího věku. Mužů svobodomyslných je jak šafránu.

Co na to říct? Jen to, že ta by se mi moc líbila, jenže žila před více jako stopadesáti lety, článek je z roku 1849.

Tak si říkám, jak asi vypadala?






Třeba tak podobně?

Jedna moje dobrá známá, mohu to snad říct, mne vybídla, abych se přihlásil na TWOO, že si tam můžeme trochu víc a volněji popovídat, než zde na blogu. Jaké bylo moje překvapení, když se na moji stránku okamžitě vrhla řada žádostivých žen s žádostí o seznámení, kolik jsem snad ani v celém životě neviděl. Zadané, nezadané, mohu si zvolit věk a jen si pak vybrat. Není to sňatková kancelář, co myslíte? Dělám si z toho tady sice legraci, ale je to asi opravdu smutné, kolik žen žije v osamění, ať zadané nebo nezadané a touží po přátelství.

Například Tenera:

Tenera, 39

Online
Naposledy online: Před 2 hodinami
Chce poznat muže
Žije v: Praha - Česká republika

Vdaná

.

Vypadá sympaticky, i fotku bych vám ukázal kdyby šla vložit. Z mé strany jen na procházku, jak jinak. Jsem přece taky zadanej.

Ale docela by mne zajímalo, jestli bude mít i takovou krásnou mluvu, je spanilého smýšlení a bude horlit proti nemravnosti. :D

-

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...