I Akademie věd to při tom výbuchu odnesla, i když se asi jednalo jen o okna




.


.


.


.



Akademie věd stojí hned v sousedství kavárny Slávie a onoho domu, který vyletěl včera do povětří a shodou okolností jsem tam byl v sobotu. Jindy jsem vždycky tam, kde se něco děje, ale tentokrát jsem to propásl. Ale na druhou stranu aspoň jsem k žádnému zranění nepřišel. I včera jsem šel kolem, ale bylo to až po výbuchu.




Ta Akademie věd je ten dům vpravo, ale průchod kolem byl ohraničen a zakázán.




Musel jsem to obejít kolem Národního divadla, jehož fasáda je zrovna v rekonstrukci.




Je to ten světle šedý dům vzadu, který byl poničen.




A pohled od Čechova mostu na Národní třídu.

.

.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...