Já jsem člověk docela snášenlivej...


... a proto nechápu, proč mne Zeman vždycky tak vytočí.

Dřív to byl Paroubek a teď jeho místo obsadil Zeman. Tyhle typy, a kupodivu jsou to pokaždé socani, nemohu vystát. Že by v té straně byli jen takoví křupani? Možná si myslíte, že jsem vůči nim zaujatý, ale není pravda. Snažím se na ně dívat s nadhledem a s tolerancí, ale nemohu si pomoci, jejich chování, jejich arogance a vůlgarní podstata, se mi prostě příčí. Vždycky něco na povrch vyplyne, co mi můj úsudek o nich potvrdí. Napřiklad teď ohledně té euro vlajky. Bylo mi sice blbě, měl jsem po té chřipce plné plíce a stále je mám, ale přesto jsem nelenil, abych se na tu jeho "slavnost" nepodíval.

Zeman se zase choval jako zeman, můj dům, můj hrad. Nejenže nikoho z vlády, zejména ministra zahraničí Schwarzenberga, k tomu aktu nepozval, ale navíc ho ve své namyšlenosti sprostě označil za amatéra. Ostatně ani lidem Zeman nedovolil, aby tomu byli přímo přítomni. Takhle nás všechny z velké dálky oplotil, jak můžete vidět na fotografiích. Nikdy to tak nebylo za Havla, ale ani Klause. Když se něco na Hradě dělo, třeba nějaká státní návštěva, mohli lidé lidé aspoň k té bráně a za plot. Stejně tak se Zeman zachoval, když skládal slib jako prezident. Pustil na Hrad dovnitř jen ty, kteří ho volili. A to stále říká že chce spojit národ a že bude nedstranický. Je teď jako odvázanej pes z řetězu. Nevím, jak mu to jeho chování budou lidé dlouho tolerovat. No nevidíte v něm druhého Paroubka? Tak se nedivte, že ho mám jako osinu v řiti. Mimochodem, správný przident musí mít psa a tak si chce pořídit hned dva. Jediná jeho podmínka, že prý měli být chytří jako je on. :D

Takže to bylo na úvod a teď ty fotky.



.



Tady pár povolených demonstrantů proti Bruselu.




Kupodivu se mi docela podařilo mým malým digitálkem ho z takové dálky vyfotit.



.


.




A poslední fotka po funuse, když svinuli koberce a k bráně nás pustili.

.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...