Proč celý den prší a proč jsou z operních děv takové malé nezbedy


Už jsem tu dlouho neměl rubriku Jen tak, což bývá takové moje malé zamyšlení, tak je čas to napravit.

Proč celý den prší vám asi neřeknu. Příroda je rozmarná jako ty děvy a dělá si co si zrovna zamane a na ty jsme přece krátcí. Ale to počasí přesto jednu přednost má. Člověk zůstane ve vyhřáté posteli, vezme si knihu do ruky, nebo časopis, pustí si dobrou hudbu a přemýšlí. A to právě mne dovedlo nad stránkami jednoho hudebního časopisu právě k tomu, proč jsou ty operní děvy takové nezbedy. Vážnost, šarm a nóblesa operních pěvkyň jakou byla Callas se zdá že se vytratila. Například taková Kalivodová si zamne že nám ukáže jaké má plavky.

A tak jsem uvažoval proč asi. V tzv. "vážné hudbě" do které snad stále spadá opera, je totiž velká konkurence. Ta se už tolik nenosí jako za starých časů, každý si raději pustí rock, nebo dechovku, podle toho jak se intelektuálně cítí a tak penízky na jejich účet moc neprší. Co tedy jiného než si tak trochu poskočit, udělat ze sebe malou nezbedu, nebo nasadit ženskou zbraň, ta nikdy neselže, a trochu se obnažit.




Tady sice stojí že "Musíme jen dobře zpívat", ale občas si jako diblice poskočit, se taky jako reklama vyplatí.

A tak mi napadá, že bych si taky měl znovu dát reklamu, když mne vyrazili z AK a nejsem už na hlavní stránce.

Vlevo do bílého pole "Odběr novinek" si napište váš mail a bude vás to pravidelně upozorňovat na mé nové články.

Tedy kdo chce a nenutím vás. Byl bych nerad, kdyby vás ta upozornění obtěžovala, když jsem zde s něčím novým každý den. :D

.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...