S Věrou na Kampě


Fotky jsou z dubna, ale ještě jsem je tu neukázal. Věra není z Prahy, ale našla si mne přes blog a napsala mi, že by se ráda prošla po Praze a že bych ji mohl doprovázet. Nikdy nejsem proti, tedy skoro nikdy a tak jsme si dali sraz na metru Malostranská. A jelikož je hned vedle Waldštejnská zahrada, šli jsme se podívat na pávy.




Věra je povídalka, nestydí se, hned jsme si tykali a tak jsme si procházku oba hezky užili.



.



Před delším časem, když byla taky v Praze, zjistila že na Kampě má dílnu keramický mistr pan Švancar a tak jsem u něj zazvonili.




Je to milý pán, hned nám udělal kafe a Věra se s ním domluvila, že bude k němu dojíždět na kurzy.




Ale největší překvapení pro mne bylo, že ten atelier znám, ale už jsem zapoměl v jakém domě se nalézá. Vlastnil ho totiž můj strýc Šimůnek, taky mistr keramický a já tam k němu jako kluk občas zašel a keramčil. Jak je ten svět malej.




Atelier má přímo na Čertovce. To je pohled z jeho balkonu.




Nakonec jsme se ještě prošli po Kampě i k Johnově zdi.





Fotky jsou s jejich svolením a z jeho ateliéru vám někdy ukáži i další fotky.

.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...