Podivný sen


Dnes ráno se mi zdál sen, který neměl ke skutečnosti daleko a ani mne to nepřekvapuje, když jsem byl nedávno terčem útoků lidí z té sekty. V tom snu jsem se s mojí ženou (v tom snu byla stále "mojí" i když popravdě už dávno ne) zajel do jednoho města, protože jsem tam měl schůzku s jedním kamarádem. Tam jsme se na hodinku rozešli a když jsem se vrátil k autu, už tam nebylo. Odjela v něm neznámo kam. Posadil jsem se tedy v přihléhlém parku v naději, že přijede zpátky a dlouho mne tam čekat nenechá.

Po chvilce si ke mně přisedl muž se slovy "Viděl jsem vaši ženu odjíždět a brzy se vrátí."
"Nechala snad u vás pro mne vzkaz?" já nato.
"Jela za svatou matkou."
"Nejste vy taky z té sekty?"
"Jsem, ale za sektu svatou matku nepovažuji. Matka mi pomáhá a hlavně mi ukázala pravou cestu lásky. V době když jsem ji potkal, nevěděl jsem jak správně žít, dokud mi neotevřela oči. Je to božská bytost, matka která všude dává kde může. Obdivuji ji jak pro nás obyčejné lidi se dokáže obětovat a pomáhat a hlavně převádět nás přes všechny překážky na duchovní cestě."
"Myslíte? Každopádně to nedělá zadarmo a plno lídí namísto aby vyléčila přivedla do hrobu."
"Tak budu asi světlá vyjímka," rázně mi oponoval. "Vyléčila mne i zdravotně a mám na to od doktorů důkaz."
"Ten důkaz bych rád vidět. Pokud někoho vůbec vyléčila, vyléčil se ten člověk sám, protože uvěřil, že mu ta vaše božská matka pomůže a že bude zdravý. To není nic nového pod sluncem. Někdy to tak funguje. Už Ježíš řekl "uvěř a budeš vyléčen." Milý hochu, pokud ses uzdravil, veškerá zásluha je v tobě."
V tom snu se pak najednou objevil syn a začal mi nadávat, co si to dovoluji svatou matku urážet a to mne probudilo.

Po probuzení jsem pak o tom snu trochu popřemýšlel a vzpomněl jsem si na pohádky, které vždycky mají v těch podobenstvích skrytou pravdu. Myslím ty pohádky o čertech. Když je člověk v nesnázích, tak se ten čert ukáže s nabídkou že pomůže, ale že to i něco stojí. Chce jeho duši, chce aby se zaprodal ďáblovi. Je to jako ztratit sám sebe a nechat se ovládnout druhými. A taky ne nadarmo se píše ve Svatém písmu "nepokloň se kromě Boha nikomu dalšímu"... natož ne před člověkem, který se za něho vydává.

Takže to byl ten podivný sen.





I krásný bodlák mívá trny. Ale tohle je chrpa, jak jsem se dozvěděl. :D
.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...