Tančila jen pro mne


Jak se zdá, tentokrát budu muset uvést fotky taky malým komentářem. V sobotu kolem devété ráno je město Bochum jak vylidněné. Jak jsem napsal v minulém článku, dal jsem auto do opravy, musel čekat dvě hodiny než bude hotové a tak se tedy vydal k městské knihovně, která však byla ještě zavřená. Tam široko daleko nikdo, jen žena, která tam na vodě jen tak pro sebe tančila.

To se mi líbilo a tak jsem k ní došel a zeptal se zda nezatančí i pro mne. "Proč ne," řekla a tak ji vidíte na fotkách.




Jako Renata se mi představila, v latině znovuzrozená.



.



Mám rád takové ženy, které jsou bezprostřední a nestydí se.



.




Přeji vám hezký den a radujte se z každé minuty jako ona.

.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...