Vyrazíme na procházku? 10


Na cestě směrem už k domovu jsem si říkal, že se zastavím na nádraží, jestli nemají české noviny. Nevedou je.



.



Jako na každém nádraží se tam scházejí opilci a drogově závislí. To jsou už převážně Němci.




A Turci a Kurdové jsou tam taky ve většině, protože v okolí převážně turecké obchody.




Je mázlá, ale to se mi stává často. :D




A tak jsem se šel podívat nahoru na koleje. Ty tam vedou nad vstupní halou a nad městem.



.



Vlaky mám rád, i když jsem s nimi už hodně let nejel.




Co mne dost překvapilo, je tam krásně čisto.




Ta na mne bohužel nečekala. :D




Tady poslušně čekal i pes na paničku.

A mne jen čeká ještě dlouhá cesta domů do Bochumi. Ale to uvidíte příště.

.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...