Já se snad ani nikdy nebudu vyloženě nudit...


... protože si život pro mne vždycky najde nějaké překvapení.

Tento týden prodávám v Bochumi, ale přesto jsem si včera ráno odskočil k dermatologovi, aby se mi podíval na mateřská znamínka. A co se stalo? Ani jsem se nenadál a ležel jsem na operačním stole. To jsem fakt nečekal. Doktor si totiž usmyslel, že mi je prentivně všechny odstraní. Buď měl zrovna včera málo co dělat, nebo je to sadista. A nebylo to laserem, jak jsem si mysalel, ale skalpelem, protože to i zašíval. Kdybych měl prsa, snad by mi i ty vyoperoval. Teď mám obvazy jak na prsou, tak i na zádech. Dvě náplasti na boku jsem pak ukázal Stefanovi, který to prodávání v čase mého OP za mne vzal. "To vypadá jako čistej průstřel," komentoval, "tady jsi to dostal a tady ti to vyšlo ven." Takovýho mám kamaráda, místo aby mne politoval.




To nejsem já u té zmrzliny, ale tam v pozadí, kde vidíte stříšku, a prodávám kameny.

Každopádně jsem chlap, domů jsem nešel a prodával pak dál až do večera.

.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...