Přijela za deště


Mara přijela za deště a možná v tom bylo něco symbolického, protože s deštěm přichází ke mně vždy něco nového... a také i odchází. Takový je prostě život. Dirigoval jsem jí cestu ke mně mobilem (už dovedu i telefonovat) a přesto že si zajela až do Gelsenkirchenu, nakonec ke mně trefila.

Než jsme dopili kafe, vysvitlo sluníčko (zase symbolika) a tak jsme vyšli ven, abych jí ukázal svá oblíbená místa, kde se cítím dobře. Protože bylo namoklo, jízdy na kole jsme odložili na příště.




Mám její fotky i zpředu, ale nechtěla je mít na blogu.




Pak jsme si večer dali špagety. Jednoduché jídlo, dovedu i náročnější, ale zase je rychlé.

Chtěla mi pomáhat, ale nepustil jsem ji k tomu. Pro ženy prostě vařím rád. :D

Taky jsme fotili kytičky, ale fotky budou někdy příště.

.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...