Psycholožka a ukopnutej palec


Mára je profesí psycholožka a pracovala několik let i jako poradkyně při partnerských problémech a manželském soužití. To říkám jen proto, že to má s tím dalším souvislost. Na první rande přišla krásně nalíčená, v šatech, růženinové korále na krku, ale v obnošených sandálech, protože měla ukopnutý palec. Každá žena chce na první schůzce udělat dojem a muž nakonec taky.

Vyšli jsme tedy na procházku a já ji říkám "když tě bolet moc ten palec (měla ho i v obvazu) někam se posadíš a já dojdu pro auto a odvezu tě."
"Blázníš," řekla, "tak strašný to zase není a vždycky nakonec někam dokulhám. A navíc jsi sám proti sobě (tady se projevila jako psycholožka). Žena pozná, že jsi až moc hodnej a starostlivej a když jednou zapomeneš brát na ni v něčem ohledy, slízneš to a ani nevíš jak.... v jejích očích budeš hned hrubián.

Musel jsem ji dát za pravdu, protože něco podobného se mi i stalo a najednou pro ni neplatila ani moje upřímná omluva. A od té doby jsem u každé ženy až přiliš opatrný, dávám si majzla, ale taky je to vlastně špatně... protože každá žena je jiná.





Chlap se musí od žen stále učit. :D

.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...