700 korun kapesného a růžový tank


Vidím, že většinu z vás můj román nebaví, protože má moc slov (i když jsem ty části na samotné minimum co nejvíc zkrátil) a nejspíš (není tam žádné drama ani sex) je to i nudný. Ale stejně se ani tím vaším nezájmem (nepíšete mi k nim komentáře a i návštěvnost je skoro na nule) nenechám v pokračování odradit. Mohu se taky utěšovat, že ten pokles návštěv je způsoben tím, že mne vyrazili z autorského klubu (dosud jsem nedostal odpověď proč) a jsou i prázdniny.

Ale teď k věci: V německé televizi na základě dotazů zjistili, že děti od sedmi do čtrnácti let dostávají měsíčně průměrně 28 eur (což je 700 korun) kapesného. Ty hodné malé je prý utratí za sladkosti, ty větší (slečny) na nejrůznější přípravky, aby byly ještě krásnější.

A ten růžový tank? Stál na Smíchově na Arbesově náměstí, ale už před lety odtud zmizel... Ale stejně, když si tam dávám sraz (třeba s Lenkou) říkáme u tanku. Tak jsem zvědavý, jak dlouho v podvědomí lidí ten tank ještě zůstane. Ale to se netýká jen toho tanku. Něco už není, už zmizelo (třeba láska), ale přesto stále žijeme v představě, že tam ještě je... jako ten neviditelný tank.

.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...