Pozná se podle talíře jaká je žena?


Mám tady teď talíře každý pes jiná ves, dostál jsem od mé ex jako výbavu jen ty které zůstaly ze servisů a nejdou do páru a tak jsem dal Mare, když sedla se mnou k večeři vybrat. Jeden byl s kytičkami, druhý se zlatou obroučkou, třetí celý barevný a čtvrtý čistě bílý. Co myslíte, že si vybrala?

Bez rozmýšlení sáhla po tom bílém, který je taky můj oblíbený, ale projednou jsem jí ho i dal. Takovej jsem dobrák.

Takže to bylo jen na úvod k fotkám.





Ve wattenscheidském parku mají taky bílé holoubky, na které se rád dívám.




Tenhle je trošku poklovanej. Že by od samičky?

Mimochodem, dcera mi k narozeninám přála hodnější novou ženu. Není to od ní hezké?

Asi je budu vybírat podle talířů, co říkáte?

.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...