Tolik žen toužících po lásce...


To jsem si dnes ráno říkal, když jsem šel z nákupu a jedna na mne vyslala "takový" pohled. Tou láskou nemyslím hned sex, aby to nebylo špatně chápano, ale touhu po jejím naplnění. Některé jsou i zadané a přesto té lásky dostanu poskromnu, pokud vůbec. Ale rozkrájet se pro všechny nemohu a tak jsem jen kolem ní s úsměvem prošel.

S Marou si dobře rozumím, ale vlastně, když nad tím uvažuji, rozumím si s každou ženou dobře. Proto je mi někdy záhadou, proč jsem si přestal rozumět s tou mojí ex. U Mary se mi líbí hlavně její upřímnost, přímočarost... nebojí se říct všechno na rovinu a taky i sama, cokoli řeknu, v pohodě přijme. Kupodivu německy nedojde s ní tolik k nedorozumění, jako když na někoho v Čechách promluvím česky. :D


Na zahradě se uvolila stát mi za modelku a tady ji máte.






Nemá upřímný pohled? Taky se mi povedlo ji rozesmát, ale tu až někdy příště.

Triko má pocákané, jak malova zeď.

.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...