Ale já proti své ženě opravdu nic nemám...


... přestože mi zakazovala se dívat na filmy s titulky.

Je to tak a opravdu si nevymýšlím, i když někteří z vás si možná myslí, že jsem proti své bývalé ženě zaujatý.

Abych to upřesnil, v Německu jsme měli tři televize, jedna byla v obývacím pokoji, jednu měla žena v ložnici a třetí měl syn v pokoji. Tady v Praze ovšem, když jsme sem na pár dní přijeli, byla televize jen jedna, ovladač moje žena nedala z ruky a tak rozhodovala na jaký film jsem se směl dívat... a ty s titulky, protože je nestačila číst, mi pokaždé zatrhla.

Takže když nad tím dnes přemýšlím, důvod rozvodu ani nebyla ta její sekta, ale ty titulky.





Kdo není z Prahy, katedrála sv.Víta na Hradě.

Byl jsem tam s Maruškou a ta mi ovládač k televizi nebere.

.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...