Lenka číslo 2 volila komunisty...


... a ani se tomu nedivím.


Lenka je prostá holka, pekařka u Alberta za dvanáct tisícovek měsíčně. Na pekařky a cukrářky jsem byl vždycky zatížnej. Voní pečivem, houskami a chlebem, cukrářky navíc vanilkou a co vám mám povídat, to už mi úplně stačí, abych si je oblíbil. Včera jsem za ní jel... byla čisťounká v bílém plášti a stačil náš krátký dotek, byl jsem hned od mouky.

Ale teď k těm komunistům, proč je volila. Protože má tak malý plat, ve škole se asi moc neučila, neměla by ani na nájem a proto bydlí s maminkou a na ten byt ji samozřejmě přidává. Kdyby každá z nich měla být sama, tak by nespíš obě skončily pod mostem nebo na ulici, protože z těch deseti tisíc, které musí za byt platit, by jim nic na jídlo nezbylo.

Samozřejmě jsme o tom, jak bylo a jak je, taky mluvili. Za komunismu, pravila, měl každý práci o kterou nepřišel a měl kde bydlet. Jídla, aby nezemřel hlady, taky měl každý dostatek... a že nemohla do ciziny na západ, to ji ani netrápí, protože dnes, bez peněz, se tam taky nepodívá. "Tak co, je dnes něco pro mne lepšího, než by bylo za komunistů?"

Takže takoví lidé volili komunisty a vlastně, já pravicovej volič, se jim ani nedivím.




Ale Praha stejně zůstane krásná dál.

.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...