Žárliví muži


Dobrovolně přiznávám, že mi dřív taky vadilo, když nějaký chlápek okatě a bezostyšně nahlížel do výstřihu mé ženy, protože jsem žil v přesvědčení, že jediné privilegium, pohled na její prsa, patří jen mě. Moje nová přítelkyně chodí teď bez podprsenky (řeknu vám později proč) a nijak mi to nevadí. Není přece můj majetek a rád se podělím.

Mimochodem, manžel mé přítelkyně byl velký žárlivec. Nejenže nesměla chodit bez podprsenky, i když měla třeba dva tlusté roláky na sobě. Nesměla vlastně vůbec nic. Jednou si nechala do vlasů udělat pár pruhů a její muž vzal nůžky ty pruhy ji vystříhal. Nesměla ani chodit sama na nákup a často ani nesměla sama na půdu, protože by se tam mohl ukrývat její milenec, se kterým by si to tam rozdala. Samozřejmě se nesměla ani malovat a když si vzala rtěnku, byla v jeho očích coura a děvka, která má jedinej úmysl na sebe nalákat nějakoho chlapa. Úplně nejraději by byl, když vypadala zanedbaně jako cuchta a z domu nevyšla. Časem ji nepustil ani za kamarádkou, která byla samozřejmě taky děvka, která ji při jejích záletech kryje záda.

Nakonec moje přítelkyně zjistila, že její muž má milenku, která má každej druhej den na hlavě jinou barvu, chlastá, fetuje a když se pořádně naleje, je schopná v hospodě tancovat na stole.

Samozřejmě jsou i žárlvé ženy, ale to už je zase jiné téma.





Fotka zase z jedné svatby.

Myslím, že docela dost manželství ztroskotá na zárlivosti. Jak jste na tom vy, řekněte. Tady je to přece anonymní.

.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...