Dámská volenka v metru, aneb jak to žena vzala do rukou


Tento víkend byl jako zrozený k procházkám, takže i já jsem vylezl z postele i když se stále necítím docela dobře a doufám, že i vy jste si vyšli. Dal jsem si rande s Maruškou na Malostranské, že si vyjdeme nahoru na Hrad. Na Kačerově jsem nastoupil do metra a jen jak jsem dosedl, fakt si nevymýšlím, přisedla si ke mne blondýnka a hned se dala se mnou do hovoru. "To je dnes krásně", řekla. Za tu dobu šesti stanic mi stačila říct, že je prodavačka, že si včera koupila nové sandále (a hned mi je ukázala) a že má problémy s nohami od toho stání. V Německu je to lepší, jak jí prý říkala kolegyně, která tam pracuje, protože tam mají povinné přestávky. Napovídala toho moc a byl jsem rád že už jsme na Muzeu. "Vyrážíte na procházku?" ještě stačila říct, "tak ráda bych taky, ale nemám s kým", ale to už jsem se zvedal. Ta chudák holka se opravdu snažila... ale pokud má bolavé nohy, stejně by nám nastačila a jak bych vysvětlil Marušce, kdych dorazil s ní. No řekněte. Je zajímavé, že poslední dobou po mně vyjíždějí ženy a nechápu co na mne mají a čím je přetahuji. Možná proto, že jsem tak hodnej na ně a ty to vycítí. A nebo je tolik samotných žen, že se rozhodly vzít to do rukou a říct si o to, jako při dámské volence.

Taky jsem se s tím Marušce pochlubil a víte co mi řekla? "Jen si to příště zkus, dala bych jí do čumáku." Ty ženy jsou poslední dobou opravdu nějak drsný... asi velká konkurence. Kam ten svět vůbec vede. Sedli jsme pak na dvadvacítku a vyjeli na Hrad, protože se pořád ještě zadýchávám a výstup bych asi nezvládl. To mám beztak od těch ženskejch. Nedřív jsem šel Marušce ukázat Nový Svět, protože tam ještě nebyla (bylo to tam docela opuštěné, protože turisté to tam ještě neznají) a pak jsme sešli Nerudovkou dolů na Karlův most. Nebudete mi věřit, ale byla to procházka na tři hodiny a pak jsme oba doma padli jako mrtví a ani nebyli schopni si uvařit večeři, natož nějaké radovánky. I Marušce z té pražské dlažby bolely nohy. Ty holky prostě už nic nevydrží.



.


.


.


.


.


.




Vypadalo to tak, že celá Praha si vyšla... a nejen turisté.

.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...