Myška a jiné necudnosti


O myšce jsem tu dlouho nepsal, ale to neznamená, že jsem ji kvůli jejímu uměleckému nepořádku u ní doma zavrhl. Naposledy kdy jsme se viděli mi ale řekla, že šla do sebe, že si uvědomila jak hodně zhřešila, že si sama sebe přestala vážit a tak se šla i do kostela vyzpovídat. A že chce zůstat zase čistá a být vzorem pro své děti. Se mnou to prý nemá nic společného a ani se na mne nezlobí. Nemohu za to já, ale to, že jí ovládky ty hormony a bylo by asi lepší, kdybychom se aspoň nějaký čas neviděli, protože by se neovládla a zase by skončila v mé posteli. Musím se přiznat, že jsem to docela uvítal. Jednak proto, že nerad dávám ženám košem, nerad je raním, nerad vidím jejich pláč, nerad jim beru jejich sebedůvěru (raději počkám až je třeba omrzím sám) a navíc jsem zjistil, že mám poslední dobou těch žen nějak moc a pomalu ztrácim nad nimi přehled.

A ty necudnosti o kterých píši v nadpisu? To má taky co činit s myškou. Myška je ve všem všady taková přirozená žena a to znamená, že je i všude po těle ochlupená. Tím nechci říct, že bych to neměl rád, nebo by mne to mělo odpuzovat... je to dokonce poslední dobou zase nový trend, že se ženy vrací k přírodě. Má to i rajc (prosím za prominutí za ten výraz) když má žena v ohambí (má to i krásný název Venusin pahorek) krásný hustý kožíšek. Myška si ovšem neholí jen klín, ale ani v podpaží a nohy, což je dnes docela neobvyklé. Například Bohunka bez vyholených nohou ani s odpadky z domu nevyjde ven. Jo, přeháním a doufám, že se na mne nezlobíš. Já si například nohy neholím, ale někteří chlapi si dokonce holí prsa. Ale když jsem tu už u těch prsou, tak asi ve dvaceti jsem měl malej románek s jednou mladičkou židovkou a ta když se svlékla, byla ochlupená mezi ňadry... to se mi docela líbilo a ta dívka to ukázala ráda. Tenkrát taky byla jiná doba. Ani se neodvažuji zeptat jak jste na to vy.

Takže s myškou jsme se rozešli v dobrém jako přátelé a třeba se zase jednou, jak mi sama řekla, až jí zase popadanou ty hormony, sejdeme.






Včera bylo docela krásně, takže jsem si malou procházku taky neodpustil, ale na kabát to ještě bylo.

.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...