Proč jsou umělkyně takové špindíry


Není to jen myška, taková špindíra. Za svůj život jsem takových poznal víc a ony za ten nepořádek doma ani nemohou, protože to tak nějak patří k jejich bohémskému životu. Myška je divadelnice a vede docela známý soubor. A ani v Německu byt mého kamaráda Stefana, muzikanta, nevypadá jinak. Jak jsem tam poprvé vstoupil, připadalo mi to tam jako na smetišti, ale nakonec jsem si taky zvykl. Ten bordel zkrátka patří k jejich životu... mejdany, pitky... a kdo má pak čas to po ožralých kamarádech uklidit. Docela se často pohybuji v uměleckých kruzích i Čechách a tak mám i zde porovnání. Například jedna známá zpěvačka, kterou občas navštěvuji a vážně ji nechci jmenovat, je taky taková špindíra. Kdyby doma neuklízel její muž, chcípli by ve špíně, jak se říká. Nebo třeba jedna moje dlouholetá přítelkyně sochařka. A takových umělkyň je opravdu hodně.

Tyhle ženy mají jiné přednosti a jiné představy jak se svým životem nakládat, tedy tvořit a ten bordel kolem nich je vlastně jistý druh inspirace a pokud je v jejich blízkosti všechno sterilně upravené, je to pro ně něco jako smrt, ohlušujující ticho. Musím přiznat, že v dobách mých uměleckých snah, měl jsem s kamarádem ateliér na Malé Straně, nevypadalo to tam o mnoho lépe, pokud nám to tam nějaká modelka neuklidila. Ale pak je tu ještě jedna věc, kdy se ze ženy se vyklube špindíra. Když se rozvede, najednou je bez muže a nemá najednou potřebu se o jeho blaho a tedy i o domácnost starat. Každá milující žena touží svému drahému muži zajistit domácí pohodu (tedy čistý uklizený byt) a komfort. Dělá to pro něho aby se tam cítil dobře a když nemá ten pocit, že pro koho, prostě na to kašle. Takových zhryzených rozvedených žen, jsem poznal ještě víc než těch umělkyň, to mi snad věříte a tedy vím o čem mluvím. A pokud mají ještě děti a musejí se postarat o živobytí, na nějaký úklid není nálada, ani ten čas.







Takže buďme i k těmhle špindírám tolerantní. Mají to v životě těžké a navíc jsou bez chlapa, který by je aspoň občas pomiloval.

.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...