Ta kačenka má fakt dva kačery


Ta dnešní doba je úplně jiná než byla dřív, všechno je jinak a množenství vystřídalo mnohomužství. Možná to dojde tak daleko, že i muslimky budou mít čtyři muže a svět se obrátí naruby. Pokud bychom se vrátili v čase do minulosti, některé ženy měly pochopitelně taky víc milenců, ale přesto se mužům nemohly vyrovnat už tím, že existovaly bordely a většina žen byly jen domácí puťky, hospodyňky, které obvykle doma čekaly u plotny, dokud se ten jejich muž tam někde nevyřádí. Ženská emancipace je zkrátka na pochodu. Mohu-li mluvit osobně, mám sice taky několik kamarádek a přítelkyň, přeberte si to jak chcete, ale když na to nahlédnete zu opačné strany, často jde o vdané nespokojené ženy, které mají kromě svých mužů milence a já vlastně mezi ně patřím. Mám tady ty Messaliny jmenovat?... raději ne, některé znáte z blogu.

Ale abych se vrátil k té kačence (když řeknu kačenka, hned se mi vnucuje ta dcera Zemana, ale o té zde nebude), která si nabalila dva kačery. Nebo si nabalili jako milenku ji? Na to jsem zatím napřišel a vědí to asi jen oni. Pokud mne tady navštěvujete častěji, dobře víte, že skoro každý den se projdu Vojanovými sady. Sice pokaždé s jinou, ale to mne nikdy neodradí, abych se nevěnoval i dalším věcem, třeba focení. A že měla ta kačenka dva kačery nebyla žádná náhoda. Ty fotky, které za chvíli uvidíte, jsem nafotil v sobotu, když jsem se tam seznámil s Irenkou a včera měla ta kačenka ty kačery dál. Rozdíl byl nakonec jen v tom, že v sobotu ještě pochodovala jako cikánka pár kroku za nimi a včera už víc preferovala jen toho hezčího nebo šikovnějšího a na toho druhého už jaksi, promiňte mi to slovo, docela srala. Tak to zkrátka v životě chodí a u lidí to nespíš není jiné.



.


.



Takže potud jsou tyhle fotky z minulé soboty.




Ten chudák jen koukal...




... zatímco ona se pelišila (cachtala) s tím druhým. Fakt nekecám, v těch sadech jsou jen tihle tři. Běžte se tam podívat.

Takové jsou zkrátka ty ženy.

Nejdřív za námi lezou, některé dělají i drahoty, ale nakoec nás muže mají na háku a vyberou si co se jim hodí.

.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...