Takové normální odpoledne


Už jsem zde Marušku několikrát chválil jak o mne pečuje. A ještě s větším úsilím, když jsem onemocněl. Jistě mi dáte za pravdu, že si to ani nezasloužím. Buď přijede ke mně mi uvařit, nebo včera, když se mi ulevilo, přichystala oběd u sebe doma. Co to bylo, vidíte dole na fotce, smažený sýr s bramborem. Při jídle jsem se zminil, že by to chtělo spláchnout pivem... a hned se zvedla, že pro něj poběží do obchodu. Ale to jsem odmítl... takovej neotesanec zase nejsem. Maruška si to dala taky, ale jak jste si jistě všimli, drží dietu a jí jako konipásek.




Když jsem přišel, malej ještě spal. Uvařila mu zeleninovou polévku s nudlemi a když se probudil, tak ho nakrmila. Ten kluk je pěknej bordelář. Je v tom věku, že všechny hračky rozháže po pokoji a pak je teprve spokojenej. Z jeho dosahu se musí i všechno uklízet ze stolu. Co je na stole, láká ho pochopitelně nejvíc a tak taky všechno letí na zem. "Takhle si hezky vyhraje," řekla Maruška, "a máme klid". Klid bychom mohli mít, kdyby Maruška neměla ještě tu žárlivou Kikinu. Jakmile mne obejme nebo já ji, hned ta mrcha začne vrčet a štěkat a nepřestane dokud se nepustíme. Tak si u ní zrovna moc neužijeme. Když se posadíme s kafem na válendu, vleze mezi nás a hlídá svoji paničku ostřížím zrakem. Všude za ní chodí jako pes... vždyť je vlastně fenka.




Mimochodem, už jsem se tu dlouho nezmínil o myšce. Ta stále žije. Když jsem přijel domů, byl na počítači od ní mail. Je chudinka nemocná a ztratila hodně krve. "... od čtvrtka jen tak ploužím do práce a z práce (přehlídky nečekají) a snažím se to všechno zvládnout. Než se mi obnoví krev, tak to prý bude trvat. Teď mám ve tváři takovou bledě zelenou barvu a vůbec - holka jako lusk! Co ti mám povídat. A co ty? Jak se máš? Napiš mi, prosím. Stýská se mi po tvém medvědím objetí."
Myslím, že bych se měl za ní taky podívat a oplatit zase ji tu pozornost, kterou mám zase od Marušky. Takhle mi vždycky radila maminka. Co člověk někde s láskou dostává, měl by to zase jinde, kde je to potřeba, darovat dál. Nemyslíte?

.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...