Závin od Jeleny


Odpoledne jsem si mailoval s Jelenou (je to ta Ukrajinka z Moldávie) a napsala mi, že právě peče závin pro děti a tak jsem ji odpověděl, že bych si ho dal taky, protože naposledy jsem ho měl před lety od maminky. A jistě už asi tušíte, jak si to ta hodná holka hned vysvětlila. V sedm večer telefon, že je s tím závinem na cestě, ať na ní venku počkám. Vzala mne hned za slovo. Nakonec to nemá moc daleko, jen z Nuslí, ale blýskalo se a blížila se bouřka.




A hned mi přinesla dva druhy. Jeden se zelím a druhý s jablky.




Uvařil jsem jí aspoň čaj.

Ty ženy mne fakt milují, (už vidím ty vaše komentáře) , nebo si mne snaží takhle vařením koupit.

Nakonec ta bouřka opravdu spadla a musela za deště domů. Mohla tu taky přespat, ale mohu to Marušce udělat?

.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...