Černá ovce mezi bílými nebo naopak?


Kdo z nás se někdy necítil jako černá ovce, ale já si vzpomínám na jeden večer, kdy jsem se opravdu tak cítil a připadlo mi to tak symbolické jako snad nikdy. Musím se ještě teď tomu smát. :D

Jak už jsem tady už mnokrát napsal, moje ex podlehla té sektě Diesany a já to bohužel dlouhé roky toleroval s nadějí, že ji to pustí. Když jsme z Německa přijeli do Prahy, její první bylo navštívit ten její ašrám a někdy to bylo i přes noc a tak jsem tam i já několikrát přespal. Někdy večer se tam konaly takové dětinské zábavy, aby se tam ti lidé zase tak moc nenudili. Už nevím co to bylo za hru, ale sčítal se výsledek a konečná cifra znamenala vítěze. Hrál jsem tehdy taky a moje konečné číslo vzalo tak trochu těm lidem dech - 666, číslo satana, což jeden člověk do toho ticha řekl i nahlas. Dlouhé mlčení a dlouhé pohledy přítomných na mne. Byl jsem odhalen. "Černá ovce" mezi "bílými svatými" a měl jsem jen to štěstí, že tam byli mírumilovní lidé, jinak bych asi odtud neodešel živej.

Pak se jen naskýtá otázka, kdo vlastně je ta černá ovce a kdo bílá. Tady taky záleží na úhlu pohledu.

.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...