Píši ti Maruško...,


... ale ty si to sterjně nepřečteš, protože ti nejde internet.

Bez internetu je dnes člověk nemožnej a nic ani nevyřídí. Dneska jsem zajel na kole do Gelsenkirchenu pro jeden díl na lednici a než jsem tam dojel, mělo zase prázdnou duši. Před pár dny jsem si tam totiž koupil a nechal namotnovat za 40 eur nové zadní kolo, protože jsem měl v něm vyběhaná ložiska a ten zloděj obchodník mi tam jistě vložil starou duši, která vydrží hodinu dvě a je prázdná. To jsem urgoval, ale bylo mi to houby platné, protože mu nemohu dokázat, že jsem ji nepíchl po cestě a stálo mne do dalších 15 eur. Taky máte pocit, že lidé od vás chtějí jen peníze?

Ale proč ti tady Maruško píši o tom internetu? Tam jsou taky zloději. Mám tu mobilovej a ten je tak pomalej, že nejsem ani schopen sem dát dvě tři fotky. A ten díl do lednice jsem si taky musel nechat objednat u obchodníka, protože přes ten pomalej internet bych u toho strávil celý den. A zase mi to stálo peníze. To samé zubař... za čtyři korunky tisíc třista eur. Za to bych už měl třeba ojeté auto. Na tuhé maso bych je nepotřeboval, protože ho nejím, ale chci aspoň hezkej úsměv pro tebe.

Bez peněz to dnes prostě nejde. A to mám ještě štěstí, že mi to auto přes ten pád stromu na nej funguje.





Takže přeji ti aspoň tahle Maruško hezký den. A vám tady taky.

.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...