Vedra už pominula, ale stejně se divím jak ty muslimky snášejí to vedro když jsou zahalené


Ale to bude tím, že jsou na to hlavně zvyklé, viděl jsem i v Tunisu, jak se třásly zimou, když tam jednou bylo kolem dvaceti stupňů plus, ale on i ten oděv v podstatě ochlazuje, že slunce nepálí přímo na pokožku. Když byl v týdnu ten největší žár a stál jsem celý den na sluníčku, tak se mi to dokonce i vymstilo, sežehlo mi celou ruku, že jsem si musel koupit speciální spray, první pomoc proti Brandwunden - popáleninám. A pak jsem ani nemohl ven s krátkými rukávy, natož na plovárnu.




V sobotu se mi nakonec ulevilo a tak jsem si vyjel na kole do přírody. Fotil jsem ovečky, kozičky, koníčky... bylo počasí tak akorát. Při zpáteční cestě jsem jel před Gelsenkirchen a tak mne napadlo se podívat jak se o tu "zahrádku" tam Andaena stará. Ty kytičky byly sice zalité, ale všude plno odpadků od lidí a ten "dalekohled" už byl rozbitý. Lidé nic nenechají na pokoji a to jsem vlastně i čekal, že to tak dopadne.



.




Tento týden zase prodávám, tak mi můžete popřát dobré obchody. Musím zaplatit ty korunky.

.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...