Rodinná hádka včetně fotodokumentace


Jak už jsem tu minulý týden psal, ti staří manželé v domě naproti nemají hádek nikdy dost. Tento týden jsem doma, takže trávím den u otevřeného okna a snažím se pokračovat v práci na knize. Takže to mám hned z první ruky. Někdo z vás tu v komentáři minule napsal, že hádky v rodinách svědčí o tom, že se lidé milují a není jim lhostejný jejich vztah, ale mám pocit, že právě u těchto dvou lidí to není docela pravda. Museli byste slyšet jaká slova a slovní obraty užívají. Rvou se tam za okny jako vzteklí psi.

Minulý rok jsem tu psal, že její muž vyhodil její kočku z druhého poschodí z okna a včera to bylo naopak... ona vyhodila jeho šatstvo z okna (asi to je jejich nejoblíbenější záliba, vyhazovat něco z okna), ale tentokrát to uvízlo ve větvích stromu. Když ta hádka nebrala konce, někdo na ně zavolal policii. A co byste asi řekli, co je německá policie ochotná udělat? Mám dojem, že pokutu nedali, ale někde sehnali tyč a snažili se to jeho šatstvo z těch větví sundat.

Taky tu má policie na autech napsáno: POILICIE CHRÁNÍ A POMÁHÁ. :D



.



To je ta žena. Sbírala pak tam dole ty vyházené věci.

Každopádně pro mne zase jedno rozptýlení a nechám se překvapit čím mne pobaví zítra.

.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...