Každý den mi připraví nějaké přikvapení


Měl jsem v úmyslu si vyjít sám na procházku a najednou jsem se ocitl v cizí posteli.




Ale abych to vzal popořádku. Šel jsem se podívat jako vždy nejdřív na náplavku a tam proti mne vyšla hezká nevěsta.




Úpně zářila a není divu. Nejspíš nejkrásnější den jejího života.




Pak jsem zašel do Vojanových sadů, fotil tuhle holičku jak trhá sedmokrásky a dal se i do hovoru s neznámou ženou.




S tou neznámou ženou, Julii, jsme se pak dívali z Karlova mostu na další svatbu.




A najednou jsem se pak ocitl z čistajasna na verandě neznámého bytu. Takové překvapení.




A po pár minutách s Julii na gauči.




Upekla pak zapečené brambory s brokolicí a k tomu španělské červené.




Její kocour nám při stolování taky dělal společnost.




A pak jsem se ocitl, ani nevím jak, v její posteli. Ta byla pak jako po boji, ale tu vám neukáži.




A ráno pak nám při snídani opět dělal společnost její kocour.




A pak se uvelebil vedle mne na polštáři.

Jestli se mi na tento den jednou vzpomínky vytratí, to nevím, ale každopádně jsem se sám nějak ztratil.

.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...