Krásný den a nemusím se toulat po hvězdách


Stačí po Praze. Já mám tady vlastně každý den krásný, ale ten včerejší byl asi nejkrásnější a řeknu vám proč. Dostal jsem konečně českou občanku. Abych to vysvětlil, loni, když je vyměňovali za nové, jsem to zmeškal a propadla mi. Letos v březnu jsem si žádal o novou a nechtěli mi ji dát jen proto, že jsem neměl žádný platný doklad s fotkou že jsem Čech. Tu propadlou občanku neakceptovali, protože to byl podle nich neplatný doklad. Nejsou na těch úřadech magoři? A dnes ráno jsem tam po těch 4 měsících narazil na blondýnku, která byla rozumnější než všechny předchozí černovlásky a tu občanku mi udělala. Dostanu ji za 3 týdny. Stálo mi to sice pokutu 500 korun, ale za to občanství to stojí, tak jsem ji vyndal bez mrknutí oka. Jsem rád, mohu jít konečně k vobám a tomu všemu běhání po úřadech je konec.

A pak jsem odjel do města, kde jsem měl schůzku s Marcelkou. A bylo i krásné počasí. Marcelka bohužel měla ještě práci, tak jsem se nejdřív prošel po Malé Straně. Pak jako vždy po Karlově mostě, kde jsem narazazil na tuhle ženu, která prodávala šperky z kamenů a dali se přes ty kameny spolu do řeči... Má moji knihu a dokonce na nočním stolku. Když na ni prý někdy přijdou chmury, jak řekla... libovolně ji někde otevře a hned se cítí líp. No nepotěší to? Proto jsem i ty knihy vlastně psal. Rád takovým ženám v jejich strastiplných dnech pomáhám a nemám rád, když se souží a trápí.




Pak jsem zašel do Vojanových sadů, protože mi Marcelka zavolala, že se ještě zdrží a tam jsem se zase seznámil s touhle dívkou Irinkou, která je Ruska a tady studuje... a už jsem úplně zapomněl co. Pochází z Petrohradu, tak jsem si měli i co říct, protože jsem tam asi třikrát byl. Za bílých nocí se koupal se ve Finském zálivu o půlnoci. Dnes je tam prý skládka odpadků a nikdo se tam nekoupe.



.



.



Byla tam i svatba.




Pak konečně přijela Marcelka, dopřáli jsme si krásnou procházku po Kampě a šli si dát zmrzlinu.




Zastavili jsme se i u Johnovy zdi. Lidé si tam i lepí papírky.



.


.




Večer jsme se pak rozloučili u Anděla a jeli do svých domovů.. ona za manželem, který ji jen trápí a já za Maruškou.

No řekněte... nebyl to krásně prožitý den?

Jaký jste měli vy den?

.



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...