Neděle jako malovaná


Včera byl pravděpodobně poslední horký den srpna a tak jsem si nechtěl nenechal ujít plavání. Tentokrát jsem chtěl jet najisto, takže jsem se rozhodl pro koupaliště v Hostivaři. Koupání v přírodě mám raději než plovárny. Jelikož jsem tam byl naposledy před mnoha lety, našel jsem si na internetu nejbližší spoj a byla to stanice metra Háje... a šel jsem pak za lidmi, kteří vypadali jako lační vody. A to bych nebyl já, ta stezka končila na nudistické pláži. Pro mne nic nového, protože jsem na takové chodil v Německu a v dalších zemích se svojí rodinou. Šel jsem tam sám. Maruška odjela k příbuzným a tak jsem kontaktoval moji novou kamarádku Marcelku, ale ta byla zase v Příbrami. Ale slíbila mi, že mi aspoň tam zavolá, pokud se tam budu nudit.




Připlula tam ke břehu i labuť. Foťák jsem nechtěl vyndávat, ale když ji fotili jiní, fotil jsem ji taky. Naproti vidíte textilní pláž.




Pak se tam objevily i mladé šedé labutě.

A kolem čtvrté opravdu zavolala Marcelka. Na nudistické pláži by se neměl člověk nudit, dokonce si přede mne natáhla deku docela hezká holka, ale po těch třech hodinách, pokud jsem neplaval, skutečně jsem se nudil, takže jsem byl rád. Jak někteří víte, moc na dlouhé telefonáty nejsem a mobil si do města často neberu, ale tohle mi přišlo vhod a kecali jsem dobrou hodinu. Marcelka si mne asi oblíbila, protože pak jsme ještě pokračovali večer když jsem přišel domů. Je chudák se svým manželem nešťastná a to jsou vlastně všechny moje kamarádky a přítelkyně, pokud jsou vdané.




Zapíchl jsem to tam před šestou, ale udělal jsem dobře, protože pak, když jsem došel, začalo pršet.




Je tam, chůze po cestičce asi 5 minut, divoká příroda.



.



Trochu jsem zmokl až když jsem vystoupil z autobusu, ale čekala mne tam krásná duha.




Fotka z mého okna.



.




Takže zase jeden krásný den. Jsem vlastně šťastný člověk.

Přeji vám pohodový pracovní týden... nebo ještě krásný zbytek prázdnin.

.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...