Pátek začal krásně


On ten pátek vlastně začal už krátce po půlnoci. Maruška přinesla litr bílého, tak jsme ho vyzunkli a vlezli si do postele. Tentokrát neusnula... uspával jsem ji do půl třetí. K tomu jsme si pustili ty Variace od Bacha. Zkuste to s nimi taky a uvidíte jak vás to "nahodí". Ráno kolem desáté jsme se probudili, dali jsme si malou rozcvičku a šla nám uvařit kafe. Nejraději má pravé české zrnkové a já si dal rozpustné Jacobs. Nemám rád ten lógr v zubech. A pak se hned vrhla do vaření, protože doma nebylo dohromady nic hotového. To už bylo jedenáct, takže jsme měli snídaňooběd houbovou smetanovou omáčku z těch hub, které jsem s Marcelkou nasbíral včera. Ta je sbírala, jak jsem tu psal, přes mobil. Těsně po obědě mi zavolala Miluška, ta malířka, a docela mne to rozhodilo, protože Maruška řekla "zvoní ti telefon" a já to musel zvednout. Naštěstí Maruška hned nato musela do práce na odpolední, takže jsem Milušce jen řekl, že ji zavolám později. Jen dobře nevím jak to obě vzaly. Proto taky nemám rád mobily, protože lidé často zavolejí v nepravý čas. Uvidím.

Milušce jsem tedy zavolal jen co Maruška odešla a domluvil jsem se s ní na čtvrtou, že se sejdeme. Ty holky mne jednou umoří. Tyhle všechny jsou na M a to se pak snadno i spletu. A znám dokonce dvě Milušky. Musím si dávat při oslovení majzla. Ale dělám si to sám. Přesně ve čtyři začalo jako na rozkaz pršet, ale počasí neporučíš.




Nakonec déšť přestal a bylo hezky. Jelikož je TT píseň, napadlo mi fotit pouliční muzikanty. Tahle zpívala z plných plic.




Na Karlově mostě cellistka. Violoncello mám rád a pro ženy jako stvořené. Někdy vám řeknu proč nebo hádejte.




Na Václaváku naskovanej koník a hrál poslepu.




Jak vidíte, rád by se zasnoubil a nemá nato.

Takže zítra hezký den nezapomeňte je zítra v Praze průvod Pride.

.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...