Žižkovský den


Včera jsem si dal opravdu pauzu, nebo aspoň jsem měl to předsevzetí.

Když Maruška odjela do práce, ještě jsem trochu pospával, ale pak mi to nedalo a vydal se do města za Jitkou




Pochopitelně stejnou cestou od Wilsonova náměstí na devítku tramvaje.




U toho muže jsem přemýšlel jestli opravdu žije. Vůbec se pohnul.

Nejspíš takto usnul a raději jsem to nezkoušel. Totiž před před pár lety, když jsem šel s Lenkou parkem, seděl tam na lavičce podobně zkroucený muž. Lenka si nedala vymluvit a řekla, byla zdravotníé sestra, že bychom s ním měli zatřást jestli třeba neomdlel a nepotřebuje pomoc a taky tak hned učinila. Ten muž byl ožralej a ještě nám sprostě vynadal. Myslím, že už Lenka nebude s nikým na lavičce třást. A já asi taky ne.




U Jitky jsem dostal kafe a pak se šel projít po Žižkově, protože tam ani moc často nechodím.




Docela neobvyklý název.



.


.



Žižkov mí svoji atmosféru, ale už to není tak docela to, jaké to tam bylo. Ale to je tak s celou Prahou.




Každopádně je tam pořád plno hospod.



.


.


.


.


.


.


.



Pak jsem se vydal do středu města, ale ty fotky vám ukáži až příště. Mám jich zase hodně.




Dve fotky vám přesto ukáži. Tuším že to jsou Holanďané a snad včera hráli se Spartou.




Trochu vyváděli na Staromáku a plno policajtů kolem.

A jaké jsem měl odpoledne a večer? Když nepočítám několik hodin pokecu po mobilu s Jitkou a Macelkou, skoro nic.

Marcelka mne stejně jako v úterý zavola až dlouho večer a společně jsme zase usínali.

.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...