Kdo pozdě chodí, sám sobě škodí



Ono je to s Maruškou opravdu těžké. Ve čtvrtek večer, když jsem jí vyzvedl z autobusu, jela pak přímo domů, mi sama řekla, že mi hned ráno pošle sms a napíše kdy se sejdeme. Čekal jsem do dvanácti a nic. Nic jiného jsem po předchozích zkušenostech ani nemohl od ní čekat a tak jsem jí poslal sms že je už poledne. Mezitím se mi ozvala Marcelka, že končí v půl třetí a že by byla moc ráda tu procházku kolem Hostivařské přehrady zopakovat, tentokrát z druhé strany. Po půl hodině jsem dostal druhou sms, tentokrát konečně od Marušky, že bych mohl k ní v půl třetí přijít. Měl jsem tedy možnost si vybrat a co myslíte že jsem udělal? No uhádli jste, jel jsem za Marcelkou. Prostě už té nespolehlivosti Marušky mám dost a upřímně řečeno, na Marcelku, že ji uvidím, se těším mnohem víc.




Opět jsm šli ruku v ruce tou samou cestou podél Botyče a tentokrát byl již klidný a jen se v něm zrcadlilo slunce.



.



Bylo opět dcela vedro, takže naprotější plovárně byli lidé a dokonce se i koupali.



.



.



Nudistická pláž kde jsem se před dvěma týdny koupal. Marcelka je stydlivá a nechtěla.




Sedli jsem si na chvíli na lavičku a kolem šla tahle paní se svými psíky.




Je tu i lokalita trilobitů.




Nerad bych to zakřikl, ale vypadá to tak, že jsme si s Marcelkou stále více bližší.




Tuhle krásnou kočičku jsme potkali a byla i přtulná.




Byla to krásná procházka, ale ještě krásnější bylo to, že jsme tam byli spolu.




Jeli jsme pak ke mně domů, něco nakoupili, že si uvaříme něco dobrého k večeři, ale nakonec jsme to odbyli mraženým špenátem s bramborami, protože jsme na vaření neměli čas. Ten čas jsme využili lépe a pak nám i ten špenát náramně chutnal.




Byli jsme docela vyhladovělí a tady důkaz.





Marcelka musela v deset domů, tak jsem ji vyprovodil na autobus.

To naše loučení bylo tentokrát dlouhé a smutné, protože začátkem příštího týdne musím aspoň na tři neděle do Německa.

Takový je někdy život.

.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...